22 Kasım 2010 Pazartesi

Ta Uzak Yollardan - Nilüfer




Ta Uzak Yollardan - Nilüfer şarkı sözü, Ta Uzak Yollardan - Nilüfer dinle, Ta Uzak Yollardan - Nilüfer indir, Ta Uzak Yollardan - Nilüfer video klip klibi izle


Ta Uzak Yollardan - Nilüfer


Ta uzak yollardan

Ta uzak yollardan
Koitum geldim senin kollarina
içimde yanan hasretinle ben
Baktim durdum senin yollarina
Sensizlik bir ölüm sanki

Haykirsam göklere
iimdi yanimda
Beni benden çok seven
Dünyalar benim olsa
Yinede istemem
Yanliz sensin benim yüzümü güldüren

Bir rüzgardi esen
Ayriliklarla bizi kahreden
Gözlerimde tüten bir aiktin sen
Yillar yili bitip tükenmeyen
Çok özledim seni ben

Haykirsam göklere
Artik yanimda
Beni benden çok seven
Dünyalar benim olsa
Yinede istemem
Yanliz sensin benim yüzümü güldüren

Söyleyen : Nilüfer

0 yorum:

Yorum Gönder