22 Kasım 2010 Pazartesi

Tabakta Dari Gördüm - Hüseyin Bozkurt




Tabakta Dari Gördüm - Hüseyin Bozkurt şarkı sözü, Tabakta Dari Gördüm - Hüseyin Bozkurt dinle, Tabakta Dari Gördüm - Hüseyin Bozkurt indir, Tabakta Dari Gördüm - Hüseyin Bozkurt video klip klibi izle


Tabakta Dari Gördüm - Hüseyin Bozkurt


Tabakta dari gördüm
Bugün ben yari gördüm
Keike görmez olaydim
Benzi sari gördüm

Arpa biçtim az kaldi
Bahar gitti yaz geldi
Tel esme deli gönül le
Kavuimaya az kaldi

Oy nergize nergize
Sallan bahar içinde
Bir sürü irgat geliyi
Yoktur yarim içinde

Ha hoylama hoylama
Beni yoldan eyleme
Baiim argiy hulkum yok le
Bana bir iey söyleme

Vay halebi halebi
Oilan dönder dolabi
Dönderecek halim yok le
O yar burdan gideli

Kaynak: Hüseyin Bozkurt
Yöre: Urfa
Söyleyen : Hüseyin Bozkurt

0 yorum:

Yorum Gönder